onsdag den 20. juni 2012

Anbefalede bøger




Hej bloggen. Her fornylig var jeg ude og løbe. Og der skete et eller andet mærkeligt med mit knæ, så det begyndte at gøre helt vildt ondt. Dagen efter var jeg på skadestuen, fordi det jeg ikke kunne støtte på mit ene knæ. Så nu har jeg haft krykker i en hel uge! og har ikke været i skole. Jeg har kedet mig så meget!
Nå men i al den tid har jeg læst meget, og de bøger jeg har læst er rimelige gode, så jeg ville bare lige anbefale dem :)

Den første bog jeg læste, Fashionistas vol. 2: Den handler om fire piger, der flytter til London for at blive modeller, og hvordan deres liv er som modeller. Alt dramaet. Der er fire bind, om de fire piger. Hver bog skifter mellem at sætte fokus på de forskellige piger. Jeg har allerede læst vol. 1 og den var også rigtig god, så jeg regner med at læse vol. 3.

Den anden bog jeg læste, L.A. Candy: Den handler om to piger, der flytter til Los Angeles. Den eneste grund til at flytter Los Angeles, er for at prøve noget nyt. Men så på en natklub bliver opdaget af en fyr der er i gang med at lave et nyt reality show, han vil gerne dem med i showet og de siger ja. Deres liv bliver meget forandret på meget kort tid. Jeg synes det er rigtig god bog og kan sagtens anbefales.

Nattens hus 9, kaldet: Den sidste bog som jeg ikke har læst endnu, men jeg har læst den andre otte i serien og kan jeg rigtig godt lide dem og kan anbefales! De handler om en pige der hedder Zoey, som bliver vampyr, Nattens Hus er en serie om en hemmelig verden fyldt med mystik, kærlighed og farlige intriger...

Nu sidder jeg bare her med benet slået op, spiser kirsebær og læser. Håber i allesammen har en god uge :)
xoxo, Clara

Chock! not reading danish? try http://translate.google.dk/?hl=da&tab=wT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar