fredag den 9. november 2012

Slutning af oktober/start af november haul del 2

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3770846/?claim=gkjf53n24me">Follow my blog with Bloglovin</a>



 Urban Outfitters striktrøje 490,-


Carhartt jakke 1700,-

Jeg har købt mange ting her i oktober/november men det er bare de store ting som jeg gerne ville vise jer. Begge ting er i rigtig god kvalitet, men det skal de jo også helst til den pris. Det var min mor som gav denne her gang :) Tak Momse ! 
Jakken er dejlig varm og holder på varmen, da det er en slags termojakke. Mens trøjen ikke er så varm, men den er køn.
Jeg må indrømme at jeg helt klart er et sommer menneske (det har nok også lidt med at gøre, at jeg har fødselsdag om sommeren), jeg hader kulde og vintertøj, man kan aldrig finde noget helt vildt fantastisk flot. Men denne her vinter synes jeg, at jeg er meget godt udstyret.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar