onsdag den 17. oktober 2012

BIG HAIR DON'T CARE !



Hej bloggen :)
Jeg er glad for at i kan bære over med mig nu da jeg ikke lige har fået blogget så meget her for tiden. Der sker en masse ting i mit liv her for tiden. Jeg har fået job, det ved jeg ikke om jeg allerede har fortalt jer men det har jeg :D og jeg var der for første gang her i mandags og jeg elsker det ! I morgen skal jeg derhen igen, jeg kan slet ikke vente jeg synes det er så hyggeligt at være der. Der er også andre grunde til at jeg ikke har fået blogget de her dage og det er fordi at jeg har været ude og søge en erhvervs praktik plads, og det er lykkes i dag. Jeg skal være i praktik på café/restaurant Meyers Deli, i køkkenet. I kender mig jo nok meget godt og derfor ved at jeg går meget op i mad, så jeg er helt oppe og køre :D Jeg er simpelthen så glad !
Der er jo også mange andre grunde såsom at det er efterårsferie og det skal man jo nyde mens man har det. Der er jo også nogle veninder der skal passes og en familie man også skal huske at være sammen med nogen gange ;-)
Grunden til at jeg har valgt de her billeder er fordi, at jeg ikke synes de er de billeder af mig men alligevel var der et eller andet ved som jeg godt kunne lide. Mit hår er jo nok det man først ligger  mærke til. Den dag hvor jeg havde det hår var jeg lidt ked af det over det, for jeg synes ikke rigtig at det ville sidde ordentligt, så jeg tog det op i en hestehale. Da jeg kom hjem om aftenen og tog mit hår ud af elastikken sad det alligevel rimelig godt og det fik jeg nogen nogenlunde gode billeder ud af, håber jeg da :)

1 kommentar:

  1. Hej Clara
    Jeg synes du tager helt fantastiske billeder og du er så smuk, jeg synes du burde overveje at blive model <3

    SvarSlet