fredag den 17. august 2012

Brudepige for første gang





Jeg tog lige nogle billeder af mine negle, jeg har ikke selv lagt det. Da jeg ville have det til at se helt perfekt ud til i morgen, for der skal min far og hans kæreste, Pernille, giftes !
Jeg glæder mig helt vildt, for jeg skal nemlig være brudepige.
Det bliver helt vildt sjovt at prøve, jeg kan næsten ikke lade være med at smile :)
I vil selvfølgelig se nogle billeder, og af min kjole som jeg er hel vild med.
Jeg har overvejet at ligge et billed ud af den men jeg lod være, fordi jeg gerne ville have det til at være en slags overraskelse, men i skal glæde jer. Jeg er hel vild med den.
Okay nu har jeg vidst sagt helt vildt lidt for mange gange i det her indlæg.
Håber i alle får en god fredag aften :)
Hugs and love, Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar