onsdag den 29. august 2012

Min fødselsdag








Her er der nogle billeder fra min fødselsdag som der er 1 uge og 1 dag siden. Der blev jeg 15 år :D
Min dag startede med at blive vækket af min familie, hvor vi spiste morgenmad og jeg fik gaver :)
Da vi var færdige med at spise morgenmad tog jeg i skole.
Efter skole spiste jeg frokost sammen med min mor i Foodshop, jeg fik en tunsandwich og den smagte helt vildt godt. Jeg fik mig gave af min mor og hendes kæreste.
Da jeg var færdig med det, var jeg sammen med Mie, vi spiste is og jeg fik min gave af hende. Gaven var et par Vans som hun havde købt i London.
Da jeg kom hjem, gik jeg ned og købte is fra den bedste is butik i københavn, kaldet Siciliensk is (tror jeg). Efter det gik vi ned og købte sushi, også fra det bedste sushi sted i byen som jeg i hvert tilfald har prøvet.
Da dagen var omme havde jeg fået 2 par Vans, 1 par Converse, 3 Essie neglelakker, penge og et gavekort til Matas. Jeg kan ikke rigtig huske om jeg fik mere.
Nå men det var så min fødselsdag beskrevet kort. Det er dejligt at være 15 !

Hugs and love, Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar