lørdag den 4. august 2012

This one is going to be about hair




Hej Bloggen.
I dag vil jeg gerne skrive et indlæg om hår. For i meget lang tid har jeg gået rundt og tænkt på om jeg skal farve mit hår i en anden hårfarve eller bare lidt lysere, for jeg synes at det ser så pænt ud på alle de billeder man ser på internettet.
Men jeg har aldrig prøvet at farve mit hår før, så jeg er lidt i tvivl om jeg skal gøre det eller ej. Jeg har spurgt mange af mine venner og noget af min familie om jeg skal gøre det, og størstedelen siger at jeg skal prøve det. Men jeg stadig i tvivl... Det ville være super dejligt hvis i ville skrive en kommentar jeg skal gøre det eller ej :) Håber i har lyst til at dele jeres mening med mig!
Hugs and love, Clara

1 kommentar:

  1. Jeg elsker din blog Clara ! Jeg synes du skal følge dit hjerte, men jeg er også helt vild med din naturlige hårfarve <3

    SvarSlet