tirsdag den 3. juli 2012

Brownie på næsten ingen tid





Igår var mig og min veninde, Mie, meget kagesultne (det er vi tit) og vi gad ikke at bruge flere timer på at stå i køkkenet da det var meget godt vejr. Så vi gik ned i Superbrugsen og købte en færdig blandet browniemix. Vi havde rigtig meget lyst til chokolade så vi købte en hel masse ekstra chokolade, hvid, lys og mørk.
Jeg tror kun det tog 10 min. at lave og derefter 35 min. i ovnen. Som pynt dryssede vi noget meget mørkt kakao ud over kagen. Resultatet gav en god, sød og meget tung kage.
Hvis i har meget travlt og lave en rimelig god kage, så skal i hel sikkert lave den.
Håber at i allesammen har en fantastisk sommerferie, min har ikke været så fantastisk endnu for mit er stadig i stykker eller hvad man nu kan sige. Men om ikke så længe skal jeg forhåbentlig opereres. Jeg har nu gået med krykker i 3 uger... Nå men håber i andre har det rigtig godt og nyder varmen.
Love, Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar