tirsdag den 3. juli 2012

New in


Tank Top, H&M  129 kr.


 Tank Top, Monki  50 kr.

 Curlers, Matas  pr. stk. 29,95 kr.

Deodorant, Rexona, Matas  44,95 kr.

I dag var jeg med min mor, lillesøster og veninde Mie på Fisketorvet. Min lillesøster skulle havde noget tøj fordi hun havde brug for og jeg fik bare noget nyt tøj fordi min mor har ondt af mig og Mie gik med bare for hyggens skyld.
Jeg havde lidt brug for nogle nye t-shirts/tanktops, så dem har jeg masser af nu. Curlerne var ikke rigtig noget jeg havde brug for men jeg synes bare det kunne være sjovt at prøve og jeg havde brug for en ny deodorant, og jeg ville lige prøve noget nyt. Jeg har prøvet en lille prøvetest på den her før, den var rigtig god og den holder helt vildt godt. Håber i andre har en fantastisk sommer.
Hugs, Clara


Ingen kommentarer:

Send en kommentar