torsdag den 12. juli 2012

Min lillesøsters fødselsdag !!




 En sød fødselsdags pige, der glæder sig til at smage kagen
 

I går var det min smukke lillesøster, Sonyas fødselsdag, hun blev 12 år ! Hun er blevet så stor :)
Min dag startede med at gå ind på Sonyas værelse og vække hende med flag og fødselsdagssang sammen med min mor. Da Sonya vågnede gik vi ind i stuen, spiste lækker morgenmad og hun åbnede alle sine gaver.
Jeg gav hende T-shirten som hun har på, på disse billeder.
Dagen gik rimelig hurtigt og lige pludselig var kl. 16, og gæsterne kom. Vi var 9-10 prs. det var meget hyggeligt.
Som fødselsdagskage lavede vi gulerodskage, den var helt vildt god.
Grunden til det sidste billede, var fordi jeg kedede mig rimelig meget og jeg synes det så meget pænt ud :)
Håber i har en god sommerferie!
Hugs and kisses, Clara  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar