mandag den 9. juli 2012

My day




Hej bloggen.
Undskyld at jeg ikke har blogget i så lang tid. Grunden til at jeg ikke har lavet nogle nye indlæg i et stykke tid er fordi jeg er blevet opereret i mit knæ, og har derfor ikke lige haft tid til at blogge fordi der var meget andet at tænke på.
Men det går allerede meget bedre :)
I dag har jeg taget nogle billeder som der engentlig ikke er noget særligt, men det beskriver bare lidt hvad jeg har lavet i dag.
Jeg tog tøj på, makeup og så syntes jeg ikke rigtigt at jeg havde den bedste hårdag, så jeg satte mit hår i en hestehale med min yndlings elastik fra H&M, den kostede kun 29,95 kr. og den er også meget nem at påføre.
Senere spiste jeg noget Ben and Jerrys half baked, som en af mine gode venner kom med. Lige nu slapper jeg bare af og prøver på at nyde min sommerferie så godt som jeg nu kan.
Håber at i andre har en god ferie!
Hugs and kisses, Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar